2019-02-28

Zapytanie ofertowe

ZWJ.7234.2.2019                                                                                                 Prażmów, dnia 25.02.2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

            Działając na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy  Prażmów nr 8/2016 z dnia 01.02.2016 r. regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej przekraczającej 60 000 zł netto a nie przekraczającej kwoty 30 000 euro netto oraz mając na uwadze §5 tego regulaminu, uprzejmie informuję, że Wójt Gminy Prażmów zaprasza do składania ofert w zakresie „Doraźne utwardzanie kruszywem dolomitowym i kruszywem betonowym dróg gruntowych wraz z rozplantowaniem” położonych na terenie Gminy Prażmów.    

 I. Zamawiający: Gmina Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05-505 Prażmów, NIP:1231050091.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Doraźne utwardzenie kruszywem dolomitowym i kruszywem betonowym dróg gruntowych wraz z rozplantowaniem” położonych na terenie Gminy Prażmów.

Ilość dostarczonego materiału drogowego szacuje się następująco:

·         kruszywo dolomitowe czyste bez zera o frakcji 4-31,5 mm w ilości  900 ton

·         kruszywo betonowe o frakcji 0-63 mm w ilości  100 ton

Podane ilości zamówienia są wielkościami szacunkowymi, dlatego też zastrzega się możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości potrzebnego materiału w zależności od bieżącego zapotrzebowania.

Kruszywo dolomitowe i betonowe powinno być materiałem czystym bez żadnych domieszek,  odpowiednim stosowanym w drogownictwie,spełniającym normę PN-EN 13242.

 

III. Istotne warunki umowy

·         Rzeczywista wielkość zleconych dostaw wynikać będzie z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.

·         Dostawa kruszywa obejmuje pozyskanie materiału przez Wykonawcę, załadunek, transport
 i rozplantowanie go w miejscach wskazanym przez Zamawiającego lub sołtysa, ale za zgodą Zamawiającego,  w poszczególnych sołectwach  na terenie gminy Prażmów.

·         Transport powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi (wywrotkami), natomiast do rozplantowania powinna służyć co najmniej koparko ładowarka lub inny sprzęt mechaniczny. Wszystkie sprzęty powinny być odpowiednie i przeznaczone do tego zakresu robót.

·         Ilość poszczególnych dostaw oraz termin i miejsce dostawy będą zgłaszane telefonicznie przez Zamawiającego co najmniej na 3 dni przed ich realizacją.

·         Dostawa, rozładunek i rozplantowanie materiałów odbywać się będzie w dni robocze, w godzinach pracy urzędu.

·         Każdorazowa dostawa ma być potwierdzona kwitem wagowym – warunek niezbędny

·         Do oferty należy dołączyć aprobatę techniczną, odpowiedni certyfikat oraz aktualne badania materiału który będzie dostarczany (nie starsze niż 6 miesięcy)

·         Materiały dostarczone winny spełniać właściwości kruszywa dolomitowego frakcji 4-31,5mm, takie jak: odporność kruszywa na rozdrabnianieLA30, mrozoodporność F1, nasiąkliwość WA24, 1, zawartość pyłów f2

·         Wykonawca razem z fakturą ma złożyć certyfikat CE na dostarczoną partię kruszywa – warunek niezbędny

·         Zapłata za wykonane zamówienia nastąpi na podstawie faktur w terminie 14 dni od daty

złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego.

·         Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ceny przedmiotu zamówienia.

 

IV. Termin wykonania zamówienia

a)      od momentu podpisania umowy do dnia 31.05.2019 r. zapotrzebowanie w ilości 500 ton

b)      do dnia 15.07.2019 r. zapotrzebowanie w ilości 300 ton

c)      do dnia 31.08.2019 r. zapotrzebowanie w ilości 200 ton

d)     oczywiście zapotrzebowanie względem ilości ton może ulec zmianie

 

V. Termin związania umową:

Umowa zostanie podpisana w najszybciej możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni od momentu wyboru najkorzystniejszej oferty.

VI.     Miejsce składania ofert:

Urząd Gminy Prażmów, ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05-505 Prażmów w kancelarii urzędu (parter) – osobiście, kurierem , za pośrednictwem pocztylistownie na adres: Urząd Gminy Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 1, 05-505 Prażmów,  faksem na numer:  (22) 727-01-77 wew. 13 lubw wersji elektronicznej na adres e-mail:  kancelaria@prazmow.pl

VII.   Termin składania ofert: do dnia 08 marca 2019 r. do godz. 14:00.

Sposób przygotowania oferty: Ofertę sporządzoną wg. wzoru (zał. nr 1) należy umieścić  w zamkniętej kopercie z napisem Doraźne utwardzenie kruszywem dolomitowym i kruszywem betonowym dróg gruntowych wraz z rozplantowaniem”

Oferta powinna zawierać: nazwę oferenta (Wykonawcy), NIP, REGON, przedmiot zamówienia , oferowaną cenę jednostkową netto i brutto za 1 tonę poszczególnego kruszywa, cenę łączną oraz termin wykonania zamówienia.

 

VIII. Kryterium wyboru oferty:

Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium, którym będzie „cena” . Najniższa cena jednostkowa za 1 tonę poszczególnego materiału, oraz wartość brutto dla całości przedmiotu zamówienia. Przy czym kwota dla całości przedmiotu zamówienia może ulec zmianie, która to zmiana wynikać będzie z potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

Unieważnienia postępowania

Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny

Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.

 

X.    Osoba uprawniona do kontaktów:

Zastępca Wójta Sławomir Szymaniak tel. (22) 727-01-77 w. 49   w dni robocze tj. poniedziałek 

w godz 1000 - 1800, wtorek - piątek w godz 800 - 1600 .

e-mail: s.szymaniak@prazmow.pl

XIII.   Załączniki do zapytania ofertowego

– załącznik nr 1 formularz ofertowy

- załącznik nr 2 projekt umowy.

 

                                                                      

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..